Monday 6 October 2014

Color B4 review




  Imi doream de multa vreme sa scap de culoarea inchisa pe care o avea parul meu, dar fara sa trebuiasca sa il decolorez - tocmai de aceea m-am gandit bine si dupa vreo 2 saptamani de ezitare am achizitionat produsul Color B4 din magazinul DM, dar il puteti lua si de pe site-ul oficial"ColourB4 inversează procesul de colorare a părului. O culoare permanentă a părului funcţionează prin depunerea de mici molecule artificiale cu pigmenţi în interiorul părului. Peroxidul cauzează ceva care se numeste “oxidare”, sensul de peroxid de hidrogen “oxidează” atunci când aerul intră şi cauzează intrarea moleculei artificiale și extinderea la dimensiunea unor mingi colorate şi prinse în interiorul piscinei (părul dvs)." - asta e descrierea de pe site...eu nu inteleg nimic :))
  Bun...pana aici toate bune: am scos recipientele, am amestecat A(Activator) cu B(remover) si m-am apucat sa aplic amestecul obtinut pe parul curat si uscat. Trebuie sa mentionez ca este recomandat sa faci un test de alergie, lucru peste care eu sar intotdeauna(probabil pentru ca nu am avut niciodata probleme cu nici un tip de vopsea- Nu faceti ca mine!!!!)
  Aplicarea e relativ usoara; eu am folosit jumatate din cantitatea obtinuta dupa amestecare(lungime par: pana la umeri). Acum urmeaza partea mai grea: asteptarea! Dupa 30 de minute deja imi era rau de la miros. Si daca reusiti sa treceti cu brio de etapa aceasta, sa nu faceti greseala sa stati aplecate deasupra cadei pentru clatit(nici recomandarea "Veţi găsi întregul proces de clătire mai confortabil dacă staţi în duş pentru a clăti părul" nu m-a convins). Am clatit timp de 10 minute, pe ceas, am aplicat jumatate din cantitatea de sampon(Treatment buffer), am clatit iar pentru 5 minute, mi-am spalat parul normal si cred ca am mai clatit bine inca vreo 5 minute. Eram deja ametita de la miros, de la stat cu capul in jos, m-au lasat si spatele si genunchii :)) In concluzie: experienta nu e deloc una placuta.  
  Rezultatul: un par mai deschis la culoare. Nicidecum culoarea mea naturala! (dar va las pe voi sa decideti cat de bine si-a facut treaba pentru ca eu nu imi mai dau seama :))  
  Pro: indeparteaza vopseaua din par(marea majoritate) 
  Contra: mirosul!!! Au trecut deja o saptamana, 5 spalari, schimbat fata de perna si parul meu inca mai miroase. Miroase si mai ingrozitor cand e ud. Ma apuca panica daca vad ca vine ploaia si sunt pe strada! Da, atat e de grav! Primele doua nopti dupa vopsire ma trezeam din cauza mirosului. S-a impregnat pana si in perna. Si nimeni, dar nimeni, nu a observat ceva schimbat la par!
  Din pacate am uitat sa fac poze inainte si dupa aplicare. Dar va arat o poza cu doua saptamani inainte de folosirea produsului si una la o saptamana dupa :) 









3 comments:

  1. Raluca,fix acum mi-am uscat parul dupa folosirea "Colour b4". Am fost super reticenta,mai ales ca de fix un an nu ma mai vopsesc,asa ca jumatate de par imi este natural: saten deschis. Eu ma vopsesc de vreo 13 ani, si cam mereu culori inchise(negru sau negru albastrui) cu ceva variatii( am fost si roscata,castanie, etc) Zic toate astea ca sa ai o idee de cat de vopsit a fost parul meu.
    Anyway,am gasit Colour b4,am citit ceva review-uri pe net(cum fac de obicei) inclusiv a ta si am decis ca merita sa incerc.
    L-am gasit la DM si cu ceva temeri vis-a-vis de miros m-am apucat de treaba. Se intinde bine,cantitatea a fost mai mult decat suficienta (am parul de lungime medie,putin trecut de umeri), dar intr-adevar mirosul pute :)) E o putoare naspa,daaar nu insuportabila ptr mine. Dupa aplicare,mi-am invelit capul/parul cu folie de plastic si am stat 60 de min. Cu capul invelit,mirosul nu s-a imprastiat prin casa,ceea ce e bine.
    Clatitul a fost cam chinuitor,ca totusi sunt ceva minute bune de stat sub apa,iar eu am optat ptr statul in genunchi pe o pernita cu capul desupra vanii. Am trecut si peste clatit si cu spatele paraindu-mi ca la babe m-am uitat in oglinda,asa fugitiv si m-am cam speriat,vazandu-ma oarecum roscata. Dar am trecut rapid la feon si m-am uscat...pute putin parul meu drag,dar amu asta e,iar dupa uscare cu emotii m-am vazut in the mirror si surprise-surprise : a iesit super ok! Am scapat de nenorocitul de negru cu care ma luptam (organic si natural,ca sa nu-l mai stric cu decolorant) de un an de zile si acum sunt satena cu irizatii (usoare) morcovii dar foarte inspre culoarea mea narurala.
    Asadar dupa toata vorbaria asta,nu pot decat sa spun ca e buna inventia asta si o recomand cu incredere. Pute dar isi face treaba.


    Arina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt dezamagita inca..pentru ca si eu m-am trezit cu o nunata roscata..desi, exact de un rosu inchis incercam sa scap ..dar parca ma tenteaza sa trec iar prin asta :)) Ms mult de parere! si ma bucur ca a functionat! PS: eu inca nu am scapat de miros :(((

      Delete
  2. Eu sunt super multumita. Eram blonda. Baleyage. Si am vrut sa ma fac un roz pal pal. Si am iesit mov. Si clar panica panica. Am citit pe net despre Colour B4 si a doua zi directia DM. Miroase execrabil. In top 3 cele mai naspa mirosuri din univers. Dar si-a facut treaba. A scos movu. A reiesit blondul. Putin mai galben si mai deschis. De aici parerea mea ca ar fi si ceva decolorant. Si dupa textura parului as zice ca e daunator. Dar te scoate din belea. Il recomand. As pune poze inainte dupa daca as putea :)

    ReplyDelete