Friday 16 January 2015

Favorites December/January


  Luna Decembrie este, pentru mine, una dintre cele mai frumoase luni din an. Ador Craciunul si am tendinta sa prelungesc perioada asta de sarbatoare pana undeva pe la mijlocul lui Ianuarie. Asa ca am inceput postarea cu o poza cu noi si bradul nostru. Si ea este Tara, labradorul din iad :)) Are aproape 4 luni si este cel mai nou si neastamparat membru al familiei. Cand nu face tampenii si nu ne chinuie cu trezitul noaptea si cu ciupitul de maini, e cel mai adorabil catel. :) Pentru ceea ce urmeaza mai departe trebuie doar sa dati un click pe "Read More" si veti afla....

  Ador decoratiunule "vintage", unicat, sau speciale :) 

Trebuie sa recunosc ca am dezvoltat de-a lungul timpului o mica obsesie pentru bufnite. Si asta se vede si in decoratiunile de Craciun :)

Bufnitele de la geam

Cuierul cu bufnite

Si nu in cele din urma : perna bufnita :)

 Calendarul de Craciun. In fiecare zi ne-am scris cate un biletel

Lenjeria de pat cu fulgi, stelute si reni <3

 Zapada! Putin dezamagita ca a lipsit in ajunul Craciunului...

Ceaiurile achizitionate de la Targul de Craciun. Preferatul meu: Wild Nights - zmeura, mere, hibiscus, coacaze negre, macese, stafide, lemn dulce si petale de trandafir.  Miros absolut incredibil!

Cafeaua de dimineata...

Ciocolata "After Eight" si melcii "Jean Pierre"

Sticlele "vintage" de Pepsi-Cola...

Si Nutella <3

Cartile lui Jamie Oliver (am reusit sa fac o reteta)

Balsamul cu galbenele(se gaseste la DM)

Gelul de dus " Le petit Marseillais"

Buretii pentru aplicat fondul de ten

Mini paleta de rujuri de la Pop Beauty

Paleta de la Sleek si pensulele Real Techniques

Creionul Nix Jumbo, culoarea Milk

Suportul de pensule de la SimoBimo

"My little black book"(am decis sa o personalizez asa ca m-am apucat de desenat)

 Cam astea sunt lucrurile de care m-am indragostit, sau reindragostit, lunile astea. Sunt sigura ca anul 2015 o sa vina cu multe produse noi pe care o sa le indragesc si care o sa imi ofere ocazia sa mai public astfel de articole.
   Sa aveti un an minunat!

2 comments:

  1. Replies
    1. incepem pregatirile de Pasti :)) mai avem pana la Craciun!

      Delete