Wednesday 17 June 2015

Alfa Fest 10



  A 10-a editie Alfafest (12-14 iunie) a avut loc, anul acesta, la Sibiu (mai exact Paltinis-Transfagarasan-Sibiu). Este a doua editie la care particip si pot spune ca a fost cea mai reusita. Anul trecut festivalul s-a tinut la Tulcea si pentru mine nu a fost cea mai placuta experienta. De ce? Pai: caldura, insolatie, febra, halucinatii, perfuzii. Cam asta e rezumatul. Asa ca mi-am luat revansa la editia a 10-a, am avut grija sa nu racesc, sa nu stau in soare, sa iasa totul bine.
  Cu 2 zile inainte ne-am apucat de bagaje, am stabilit la ce ore plecam, cand ducem cainele la parintii mei, am pus la incarcat baterii, etc etc. Asa ca vineri dimineata eram gata cu toate. Mai putin cu masina, GTV-ul, care era inca la mecanic. Dupa planul nostru la ora 14 trebuia sa fim gata si sa plecam. Pe la 16 am inceput sa ne panicam si la 17 eram la spalat cu cealalta Alfa, un 156, in ideea sa ajungem sa ne cazam si sa ne intoarcem dupa GTV a doua zi. Ca prin minune, pe la 17:15 a sunat mecanicul sa mergem sa luam masina. Am ajuns si noi la Paltinis... sa inceapa Alfa Fest 10 :) 
  Sambata s-a plecat spre Transfagarasan, in coloana, peste 100 de masini. Fericire mare ca scapam de caldura si ne bucuram de un traseu frumos. Mai ales pentru mine, care eram inca cu gandul la canicula din Tulcea, de anul trecut. Scapi de una, dai de alta :)) La Balea Lac am inghetat toata... am reusit sa prindem o masa in interior la Cabana Balea Lac si sa dorm putin in masina, sa ma incalzesc. Am plecat de acasa cu 3 valize si cumva am reusit sa uit hainele groase...
  Daca mergeti la Balea nu mancati la Cabana de pe lac: mancare ok (am gasit par in farfurie :))) , servirea atat de proasta incat nu ne puteam opri din ras. Parca eram intr-un film de Kusturica. 
  Sambata seara party, bere, tort aniversar si povesti. A venit duminica si odata cu ea plecarea spre Sibiu. Am parcat masinile in Piata Garii si ne-am dus toti in centru, sa reusim sa scapam de caldura. 
  Ce a insemnat Alfa Fest pentru mine: oameni faini, masini superbe, relaxare, distractie, viteza, adrenalina si un sentiment de mandrie...poate chiar dorinta sa imi fac carnetul ca sa pot conduce si eu o Alfa. :))




























 Photo: https://www.facebook.com/apxphoto
            http://apxstudio.alinciortea.ro/
 Detalii: http://alfafest.ro/





  
  
 

No comments:

Post a Comment