Wednesday 9 March 2016

Beauty blenders


I love beauty blenders! :)
  Folosesc acesti bureti de cativa ani si sunt mai mult decat multumita. M-am decis sa scriu despre ei pentru ca sunt surpinsa de cat de multe femei nici macar nu au auzit despre beauty blender, de cat de putine il folosesc si de cat de putine il folosesc corect. 
  De cand au aparut pe piata nu am mai folosit niciodata un buretel clasic pentru fond de ten. Preferatul meu este Real Techniques Miracle Complexion Sponge dar am achizionat si dupe-uri ieftine si pot spune ca isi fac treaba aproape la fel de bine! Si daca la inceput i-am folosit doar pentru aplicarea fondului de ten si a corectoarelor, de ceva vreme ii folosesc si pentru a aplica pudra. Sunt geniali. 
  Pentru o aplicare a fondului de ten cu efect de airbrush va recomand sa inmuiati cat mai bine buretelul in apa. Prin inmuiere acesta isi dubleaza volumul si absoarbe mult mai putin din produsul folosit. Stoarceti excesul si treceti la treaba (folositi miscari de tapotare). Pentru pudra folosesc un burete complet uscat. 
  Cum se curata: 
- buretele pe care il folosesc doar pentru mine il curat la 2-3 zile, iar atunci cand folosesc beauty-blendere pentru cliente le spal si le dezinfectez dupa fiecare clienta in parte
- multa lume recomanda sa fie spalat cu sampon  - eu am observat ca nu reusesc sa indepartez toate petele
- se ia un sapun (cu cat mai ieftin cu atat functioneaza mai bine) si se umezeste sub apa. Frec bine buretele uscat de sapunul umed pe toate partile. Cand e imbibat bine in sapun il bag sub un jet de apa calduta si elimin excesul de produse cosmetice. Apoi trec la spalarea cu sampon de bebe, dupa care trec la dezinfectant, care intr-adevar strica buretele pe termen lung dar igiena e mai importanta!
- in momentul in care e perfect curat il stroc bine si il las la uscat pana a doua zi 

Daca aveti grija de beauty blender-ul vostru mai mult ca sigur o sa va tina mult timp. Pentru cine nu l-a incercat si doreste sa o faca, il puteti achizitiona de la theMakeupShop :) 

No comments:

Post a Comment