Wednesday 18 June 2014

BB cream



  BB este prescurtarea de la " blemish balm" sau "beauty balm" si reprezinta o alternativa la fondul de ten. In general, optez pentru bb cream-uri in timpul verii, deoarece majoritatea protejeaza pielea de radiatiile solare, avand un factor de protectie ridicat, ofera hidratare si stralucire pielii, nu este nevoie sa folosesti o crema si o baza de machiaj, actionand ca si primer, ajuta la corectarea imperfectiunilor ( nu sunt suta la suta sigura ca si functioneaza in acest caz), au o textura lejera, pot fi aplicate cu degetele si nu e nevoie sa le fixez cu pudra (teoretic).
  BB cream-ul de la Maybelline are factor de protectie 30 si tocmai asta il face preferatul meu. Acesta nu contine ulei sau ingrediente care incarca pielea, corecteaza imperfectiunile, se adapteaza nuantei tenului (un mare plus pentru persoanele cu tenul deschis), uniformizeaza, catifeleaza, hidrateaza si pentru tenurile uscate poate fi combinat cu o crema inainte de aplicare. In ceea ce priveste bb cream-ul L'Oreal, desi am optat pentru nuanta light, cea mai deschisa pe care am gasit-o, tot este putin prea inchis pentru tenul meu alb. Un alt dezavantaj este ca nu contine factor de protectie solara si atunci mai pierd 1 minut sa aplic crema de protectie. Avantaje: contine antioxidanti, vitaminele C si E,  hidrateaza, ascunde si corecteaza imperfectiunile tenului.
  Si Garnier are o gama de bb cream-uri: oil free, skin perfector si antirid. Eu am avut varianta oil free si pot sa spun ca are o acoperire mai mare decat primele doua, are factor de protectie solara 15, hidrateaza tenul si desi nuanta light pare inchisa se adapteaza la culoarea tenului meu. In schimb, la acest bb cream, am nevoie de pudra, deoarece dupa cateva ore tenul devine uleios.
   Dezavantajul major al acestor creme este faptul ca nuantele disponibile sunt extrem de limitate. Cu toate acestea sunt ideale pentru vara, pentru un machiaj relaxat, de plaja. Daca nu le-ati incercat inca le recomand cu incredere.

Top BB cream-uri : http://www.allure.com/beauty-products/skin/2012/bb-cream#slide=1

No comments:

Post a Comment