Monday 18 January 2016

Cand lucrezi cu oamenii...makeup artist version


Foto:
- cuplu de fotografi care se cearta pentru ca nu stiu sa isi faca setarile
- fotograful incepe sa iti explice ce obiective are el si ce poze face
- fotograful iti propune o colaborare
- videograful iti pune non-stop lumina in fata
- fotograful se da la mireasa/la tine/ la tot ce misca
- fotograful iti cere sa nu te misti ca sa poata sa faca focusul
- fotograful se sprijina pe tine, in timp ce lucrezi, ca sa ii iasa bine poza :))
- fotografi care nu au auzit de lumina naturala
- fotograf care prelucreaza atat de tare pozele incat nici macar culoarea fardului nu mai e aceeasi
- fotograful iti cere sa iti expui fardurile ca sa le pozeze

Mirese:
- vreau ceva natural, dar nu chiar ca vreau sa se vada
- eu vreau sa fiu machiata doar cu Mac
- sunt alergica la orice inafara de Avon
- sunt produse profi?
- nu suport genele false/nu am purtat gene false dar vreau in ziua nuntii
- vreau smokey eye - vai, da se vede ca sunt machiata. e prea tare
- sa nu se vada ca sunt machiata! apai nici chiar asa
- am dormit machiata ca sa arat bine si a doua zi
- de ce mi se vad porii?
- de ce nu arat ca in poze?
- vreau buze ombre in ziua nuntii
- vreau sa ma conturezi si sa par alta persoana
- poti sa ma pensezi? poti sa imi epilezi mustata/barbia? - asta in ziua nuntii
- mi-am tinut genele false 3 zile
- gene false din par natural? sper ca nu sunt de la vreun mort?!
- sunt in intarziere jumatate de ora
- sa nu cumva sa imi faci poza nemachiata!
- si eu ma gandesc sa ma apuc de machiaj ca ma pricep
- acum ca ma marit nu mai trebuie sa ma aranjez niciodata
- ai timp si de nasa?

Invitati/Persoane adiacente:
- la par cand mergi? mireasa proaspat intoarsa de la coafor
- sa ii faci buzele mai mici ca le are mari si sunt urate
- da cu fondu de ten mult ca uite ce fata are
- mama, tu nu ai nevoie de machiaj ca esti frumoasa oricum
- nu-i pune gene false ca nu are nevoie
- catre mireasa: uite ce frumoasa e nasa, tu de ce nu esti asa?
- bunica: eu nu m-am machiat niciodata! si nici nu o sa o fac.
- cine o ia o iubeste si fara machiaj
- cat costa?!?!?!
- mama miresei: vreau si eu machiaj dar numai asa, putin
- daca ma machiezi putin cat ma costa?
- m-am machiat bine? ca eu ma fac singura de tanara.
- da chiar nu ai timp sa ma faci si pe mine?
- sclipici nu ai?
- da aia ce e? da aia pentru ce e? da aia la ce foloseste?
- stai sa iti arat trusa mea de farduri
- pot sa ma uit sa vad ce farduri folosesti?


No comments:

Post a Comment