Tuesday 19 January 2016

Cand lucrezi cu oamenii...makeup artist answers


Foto:
- cuplu de fotografi care se cearta pentru ca nu stiu sa isi faca setarile - Imi vine sa ma opresc si sa ii ajut si ma gandesc "cum naiba au reusit sa prinda nunta asta?" - Tac!
- fotograful incepe sa iti explice ce obiective are el si ce poze face - Zambesc politicos in timp ce incerc sa imi fac treaba
- fotograful iti propune o colaborare - Da, da, da, da, sigur.....
- videograful iti pune non-stop lumina in fata - Tac!
- fotograful se da la mireasa/la tine/ la tot ce misca - Incerc sa ma controlez si sa nu rad, sa nu ii zic vreo doua, sa nu imi dau ochii peste cap. 
- fotograful iti cere sa nu te misti ca sa poata sa faca focusul - Am patit asta o singura data. Mi-a intarziat machiajul cu jumatate de ora si am iesit de acolo irascibila, nervoasa si injurand :))
- fotograful se sprijina pe tine, in timp ce lucrezi, ca sa ii iasa bine poza :)) - Sa incep cu faptul ca am o mica problema: nu imi place sa fiu atinsa de necunoscuti. Tocmai din aceasta cauza evit locurile aglomerate, nu merg la concerte etc. Cand se intampla asta ma trec toti fiorii si mi se ridica parul de pe spate..dar, din nou, Tac
- fotografi care nu au auzit de lumina naturala - Aici de obicei il am pe Alin care le arata atunci cum termin treaba cum se face poza fara blitz :)))
- fotograf care prelucreaza atat de tare pozele incat nici macar culoarea fardului nu mai e aceeasi - Tac
- fotograful iti cere sa iti expui fardurile ca sa le pozeze - Se intampla cand sunt la domiciliul clientei si il rog frumos sa aiba rabdare ca ajung si acolo
Concluzia 1:

- Tac cam mult :))


Mirese:

- vreau ceva natural, dar nu chiar ca vreau sa se vada - M-am invatat minte si le cer cateva poze cu "machiaje naturale"
- eu vreau sa fiu machiata doar cu Mac - Bun.. si daca nu ti se potriveste? ce facem?
- sunt alergica la orice inafara de Avon - N-am!
- sunt produse profi? - Pai de vreme ce fac meseria asta de ani buni da, folosesc doar produse profi
- nu suport genele false/nu am purtat gene false dar vreau in ziua nuntii - Incerc sa le conving sa punem doar in coltul exterior al ochilor. Daca nu se poate si insista speram la rezultate bune. Daca lacrimeaza excesiv poate le conving sa renuntam. Daca lacrimeaza excesiv si tot vor dau cu uscatorul de par sa se usuce rapid lipiciul :))
- vreau smokey eye - vai, da se vede ca sunt machiata. e prea tare - Si cu asta m-am invatat minte :)) pentru ca majoritatea lumii nu stie ce inseamna smokey eye clasic..asa ca incep sa le explic si de cele mai multe ori, de fapt, isi doresc altceva
- sa nu se vada ca sunt machiata! apai nici chiar asa - Aici e complicat..depinde de la persoana la persoana ce intelege prin asta
- am dormit machiata ca sa arat bine si a doua zi - Don't!!! Va fac oferta pentru machiaj dupa nunta numai sa nu mai dormiti machiate!
- de ce mi se vad porii? - Pentru ca e normal! Pentru ca nu sunt photoshop
- de ce nu arat ca in poze? - No photoshop! si machiajul nu inseamna operatie estetica....
- vreau buze ombre in ziua nuntii - Hai sa mai discutam....
- vreau sa ma conturezi si sa par alta persoana - Conturul excesiv se preteaza bine la sedinte foto! si cam atat! daca tie iti convine sa iesi in lume conturata si pictata si cu o tona de fard pe fata atunci eu nu sunt persoana potrivita pentru tine! 
- poti sa ma pensezi? poti sa imi epilezi mustata/barbia? - asta in ziua nuntii - Pai nu..pentru ca te inrosesti, poate ai vreo reactie... La una din nunti am tuns cu foarfeca mustata si parul din barbie :))) P.S. : fondul de ten nu acopera si mustata!
- mi-am tinut genele false 3 zile - Nu recomand! se aduna bacterii, obosesc ochii etc
- gene false din par natural? sper ca nu sunt de la vreun mort?! - Nu :))
- sunt in intarziere jumatate de ora - Clasic..de asta imi las minim 15 minute intre programari
- sa nu cumva sa imi faci poza nemachiata! - Sper, anul acesta, sa trecem peste hopul asta!
- si eu ma gandesc sa ma apuc de machiaj ca ma pricep - Toata lumea face machiaj! mai vorbim dupa 1 an 
- acum ca ma marit nu mai trebuie sa ma aranjez niciodata - Am crezut ca e o gluma. Nu era. A continuat cu : "nu ma mai epilez, nu mai fac nimic" :)) Si uite inca o clienta pierduta!
- ai timp si de nasa? - Nu am doar o programare pe zi..asa ca nu :))


Concluzii 2:

- Demachierea e importanta
- nu sunt chirurg/magician


Invitati/Persoane adiacente:

- la par cand mergi? mireasa proaspat intoarsa de la coafor - Stai linistita ca arata bine! 
- sa ii faci buzele mai mici ca le are mari si sunt urate - Nici nu se pune problema! Uite ce norocoasa si frumoasa e!
- da cu fondu de ten mult ca uite ce fata are - Se poate, va rog frumos, sa ne lasati singure!
- mama, tu nu ai nevoie de machiaj ca esti frumoasa oricum - E foarte frumoasa dar acum ii scoatem si mai tare trasaturile in evidenta
- nu-i pune gene false ca nu are nevoie - Alungesc privirea, isi doreste, ok...
- catre mireasa: uite ce frumoasa e nasa, tu de ce nu esti asa? - Pe bune? ce cauta oamenii astia in viata voastra?
- bunica: eu nu m-am machiat niciodata! si nici nu o sa o fac. - Bunica e frumoasa oricum!
- cine o ia o iubeste si fara machiaj - Clar! da poate nu toata lumea a vazut-o nemachiata si poate biata de ea chiar isi doreste machiaj in ziua nuntii :))
- cat costa?!?!?! - Mda..atat costa! pentru ca investesc in produse bune, in mine, in cliente! O singura data am avut o clienta care a zis: "doar atat costa? nu imi poti lua mai mult ca e cam ieftin?!" :)) clar..dublu e ok?
- mama miresei: vreau si eu machiaj dar numai asa, putin - Adica ceva natural?
- daca ma machiezi putin cat ma costa? - E acelasi pret! folosesc aceleasi produse, aceeasi cantitate etc
- m-am machiat bine? ca eu ma fac singura de tanara. - Nu imi mai bat capul! Da, e foarte bine!
- da chiar nu ai timp sa ma faci si pe mine? - Maine!
- sclipici nu ai? - La mine in nici un caz :)) atat mai lipseste!
- da aia ce e? da aia pentru ce e? da aia la ce foloseste? - Primer, pudra, fond de ten, pensula ..prostii de-ale mele
- stai sa iti arat trusa mea de farduri - Daca nu suntem la un curs de automachiaj va rog frumos nu!
- pot sa ma uit sa vad ce farduri folosesti? - In trecut ziceam ok dar dupa ce au disparut in mod miraculos produse din trusa de machiaj refuz politicos!


Concluzia 3:

- cel mai bine nu chemati oameni la voi acasa, la pregatiri! Sa vedeti ce relaxate si linistite plecati spre biserica :)

No comments:

Post a Comment