Friday 23 May 2014

Eco Tools


  Daca vorbim de pensule, printre preferatele mele se afla cele de la EcoTools! Vorbim de produse eco, materialele folosite fiind reciclate, netestate pe animale (pentru mine acest lucru este extrem de important). Manerele pensulelor sunt din bambus, iar firele de par sunt extrem de moi.


    Gama EcoTools acopera toate necesitatile: gasiti pensule pentru ochi, pudra, blush, fond de ten.

  Un inconvenient pentru unele persoane este faptul ca sunt mai scurte in comparatie cu alte pensule. Pot sa spun ca eu apreciez acest lucru. Imi este chiar mai usor sa lucrez cu ele, pentru ca se aseaza mai bine in mana si le poti arunca rapid in geanta atunci cand trebuie sa iti creezi trusa pentru o calatorie!



  Partea si mai importanta : Pretul! Cea mai ieftina pensula e la 4 dolari (13 lei), iar un set e undeva intre 10 si 16 dolari (intre 30 si 50 de lei). Tinand cont de raportul calitate-pret, aceste pensule sunt in top pentru mine.
  Sper ca v-am convins, sau macar v-am facut curioase sa le incercati. Ma gandesc sa incerc si gama de perii pentru par si sunt foarte curioasa de genele false... :)
  Have a great day!!!

Site oficial:
 https://ecotools.com/brushes

Site de unde le puteti comanda:
http://biobunatati.ro/search.php?orderby=position&orderway=desc&search_query=ecotools

No comments:

Post a Comment