Tuesday 27 May 2014

Weekend : Sibiu - Hunedoara


  Pentru mine, weekend-ul a inceput sambata, undeva pe la ora 4. Dimineata am fost prinsa cu machiaje, miresici, nuntasi etc. Ca tot omul obosit, m-am pus frumos la somn si m-am trezit undeva pe la 7 seara (desi alarma a sunat de la 6 pana la 7 din 5 in 5 minute :)) ).
 Sambata seara, la Sibiu, a avut loc "Festivalul Luminii", desfasurat in Parcul Sub Arini. Festivalul a fost organizat de catre Cercetasii Romaniei si a constat in amplasarea pe aleile parcului a 6300 de  cutii colorate, in interiorul carora se afla o lumanare. Motto-ul festivalului a fost "redescopera frumusetea lucrurilor marunte". Si uite asa m-am bucurat eu de luminite, de oameni, de aerul curat si am reusit sa petrec o seara relaxanta.


 Duminica dimineata am plecat spre Hunedoara. Constienta ca o sa ajungem seara tarziu acasa si de temperaturile ridicate, am optat pentru un machiaj cu aerograful.  O sa scriu un articol si despre avantajele acestui tip de machiaj.


  Niciodata nu ies nemachiata din casa - sau mai exact, niciodata nu ies din casa fara sa imi corectez/conturez sprancenele si fara sa aplic un blush.

  Machiata, aranjata, imbracata si flamanda am plecat la drum. Am ajuns acasa la parintii prietenului meu, i-am urat "la multi ani" bunicii (care a implinit frumoasa varsta de 85 de ani) si am petrecut o zi absolut minunata. Un weekend plin, dar relaxant, alaturi de oameni care imi sunt foarte dragi.







  Sper ca si voi ati avut un weekend minunat! 






2 comments: